salji

Saturday, November 26, 2011

Macam artis ke....???

Assalamualaikum...


hi.. spe yg macam artis tu?..
ok..nk story..bru2 nie je sy terasa mcam hot plak..
hampir satu ofis tau..
yelah, d'kaitkn dengan artis tue .. artis nie.. haha
rse cam kelakar lak p0n ade lak gak..
padahal sy xder pape relationship p0n dengan artis2 nie.. hehe




1. Najwa Latif




penyanyi muda yg meningkat nek.. bdk najwa nie slalu upload lagu2 kt u-tube
ala, yg popular dengan lagu cinta muka buku tue..
klo xsilap sy, bdk najwa nie p0n ade blog gak..
relationship dengan najwa? mmg lgsg xder..
tp mcammne la sy bleh d'kaitkn dengan die?
citeny b'mula ble ade sorg akak kt kdai makan tu tegur saya..
"adek ade tgok tak anugerah muzik?? ala.. yg skali ngan band omputih 2...
ade penyanyi kat situ saa cam muka awk..
akak da lame perasan nie.. cuma bru je nk tegur..
klo awk xtgok, cube tanya kwan2 awk, tkot dorg tgok..
akak lupe la nama penyanyi tu.. "
fuh, kemain akak ni b'cerita dengan pnjg lebar
sy p0n ckpla xder tgok.. anugerah yg mne tah akak nie sebut..
sy sbenarny malas la nk layan..
kcian akak 2 kemain b'cerita sana situ, tp sy senyum jek laa.. hee
agakny akak tu xpuas hati kot, n die dtang kt meja ktorg makan..
die sndiri tanya kwn2 saya..
tgok tak anugerah muzik tu n nk tau spe pnyanyi tu...
haha.. najwa latif rupeny..
serius akak nie tgok dr side mne laa.. lgsung x same kot.. iras2 p0n xder..
lagip0n bdak nie sekolah lg kot.. umo p0n bru belasan tahun..
sjak dr tu.. abes la dak2 satu ofis bahan sy..
jpe saya najwa.. jpe saya najwa.. siap request nyannyi lagu cinta muka buku lg 2...
mmg kelakar...




2. Umie aida




p/s: sy rse yg same ni tang lesung pipit je kot.. =)


sy p0n hairan lah camne bleh d'kaitkan dengan umie aida..
pndang 2, 3 kali p0n mmg langsung x sama..
klo sama p0n, rseny bab lesung pipit jela kot..
ni sume gara2 pak cik kat menara Boustard 2 tegur saya..
eh, macam umie aida..
pak cik 2 ckp sy bleh jd adek umie aida coz muka ade iras2..
"umie aida cantik, sama maca awk.."
sejak dr ari 2.. ble jupa saya je akan panggil saya umie aida..
ble x nmpk saya je, nti pak cik 2 akan tanya umie aida mne? umie aida mne?
adusss.. sampai skarg laa klo t'serempak sure akn pnggei sy umie aida..




3. Yuna



ni satu lagi artis.. yuna, popular dengan lagu dan sebenarny..
pandang 14, 44 kali p0n tetap sama..
xder iras langsung dengan saya..
ade la sorg mamat nie yg sy jpe kat lowyat die tegur saya..
"eh, awk macam yuna laaa.. sy suka yuna..."
haha.. nk t'gelak p0n ade waktu tu.. tp sy senyum jela..
nk ckap ape lak kn..





p/s: macam2.. bleh gelak guling2 sy..
lpas nie xtau laa dengan artis mne lak..








No comments: