salji

Monday, October 10, 2011

Selamat Hari Kelahiran..!!



Assalamualaikum...


Tanggal 10.10.2011 datang lagi..
Saya sedih sebab tanggal itu tingalkn saya dengan sekejap je...
Banyak halangan, cabaran, derita, suka, duka saya tempuh selama nie..
dan akhirnya saya tempuh sekali lagi tarikh azimat ini..
ya.. yang pasti usia saya makin bertambah.


Saya ada banyak benda nak d'kongsikan..
tapi sume tue kat dalam hati jee...
hati sahaja yang menyimpan segala rahsia saya..
saya marah, sedih, geram TAPI
saya x mampu nk luahkan kat sini..
Saya ada banyak wiShList..
ade sebahagian dah tertunai... Alhamdulillah
dan ade sebahagian belom tertunai..
saya harap sangat dapat menunaikanny sebelom hari kelahiran yang akan datang..
Moga2 Tuhan permudahkan.. Amin..



10.10.2011
Saya gembira ade kawan2 rapat d'sisi.
mereka sentiasa ade d'saat susah dan senang..
Saya terharu...
walaup0n b'jauhan dari keluarga..
hari kelahiran saya pasti d'sambut...
x kiralah sekecil or sebesar mne p0n..
i'm really appreciate..!!
tQ very much to my deareSt fren forever..
i love uuu all so muchhh..





Saya harap boleh simpan senyuman macam ni sampai bila2.... (*-*) hee
Slm kelahiran!!





p/S: Slmat hari kelahiran juga untuk kawan2 yang b'kongsi bulan yang sama..
OKTOBER... =))









No comments: