salji

Saturday, November 21, 2009

suRat untok kaM0o...

kaM0o...
da lme aq xdgar kbaq kaM0o..
sjak ari 2...
kaM0o pergi jauh dari aq...

kaM0o...
time kSih keRna Setia untuk aq..
3 taun kaM0o tggu aq...
dri Sek lg...
n sTill skunk kam0o mSih Setia t0k aq...
wL0 kte pnah L0St c0ntact...
aGak Lame...
kaM0o tetp igat lg sma aq...
tp....
aq....
xmAmpu nk tRime kaM0o...
ati aq da xder t0k kaM0o...
naMun...
sYg aq mSih ada t0k kaMO0...
aq mSih sYG kaM0o..............sBgai kwn.....
aq ta0 kaM0o xley nk trime...
da bpe kLi gak kaM0o diam...
pR0teS saMa aq...
saLah kah aq???
kejaM kah aq???
jahat kah aq???
buwat kaM0o cm2...

kaMOo...
keSetiaan kaM0o buwat aq t'haru..
xhnti2 tok aq...
tp...
sjak ari 2...
sLepas aq kci kata puTus...
jgN tggu aq lg...
kaM0o menyendiri...
sMpikn dLm fren LiSt pn kaM0o deLete nma aq...
kejaM kah aq???
sedeyny aq...
aq mSih lg ma0 kwn sma kaM0o...

kaM0o...
wL0 da lme..
kenangan itu sntiaSa ada dLm ati aq...
kaM0o tetap kwn aq...
jgN la aggap aq muSuh kaM0o...
dri dlu sMpi skunk...
peSanku mSih xbrubah...
mgharapkn kaM0o dpt yg t'bek dLm idup..
dan....
sMoga kbahgiaan itu milik kaM0o..
time kSih kerna pnah hadir dLm idup aq....

2 comments:

mel said...

temah..kite terase..
delete fren list..
huhuhuuu..
temah amek dr website mne?
hehehe

miSs v!0Let said...

sepah..
mareny aku..
ni ksah aq la sengal..
praSan lak die...huahuahua